فتح‌الله زاده: نمي‌خواهم آندو متضرر شود
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

فتح‌الله زاده: نمي‌خواهم آندو متضرر شود


مديرعامل باشگاه استقلال گفت: همانگونه که گفته بودم در صورتي که تيموريان در ايران باشد، فقط براي استقلال بازي خواهد کرد و بر همين اساس با وي قرارداد يکساله منعقد کرديم.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح الله زاده در خصوص عقد قرارداد با آندرانيک تيموريان اظهار داشت: همانگونه که گفته بودم در صورتي که آندرانيک تيموريان در ايران بازي کند، فقط براي استقلال بازي خواهد کرد، با وي قرارداد يک ساله اي منعقد کرديم.

مديرعامل استقلال ادامه داد: امروز نشست بسيار صميمانه اي با آندرانيک و برادر محترمش سرژيک تيموريان داشتيم و قراردادي را براي مدت يک فصل منعقد کرديم. البته باشگاه استقلال متعهد شد در صورتي که تيم قطري که به تيموريان پيشنهاد داده ظرف 2 هفته آتي، بتواند رقم پيشنهادي آندرانيک را بپذيرد، او راهي قطر مي شود در غير اينصورت وي بازيکن ما خواهد بود و در فصل جاري استقلال را همراهي مي کند.

وي گفت: انصافا پيشنهادي که آندرانيک دارد پيشنهاد قابل توجهي است و تفاوت زيادي بين رقم پيشنهادي ما با اين تيم قطري وجود دارد و خود من هم راضي نيستم که آندرانيک به لحاظ مالي متضرر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!